MARKETING WEEK, 9 Απριλίου 2001 
(στήλη "Επικοινωνιακό Οξύ" του Θανάση Αντωνίου)

Εισαγωγή
Στιγμές στο χρόνο
27 Ιουνίου
Στιγμές... χαμένες για πάντα
Αντίο Ροκιά
Συντρίμμια
Μια χαμένη ευκαιρία
Η 'Αρια Φυλή 3018 μ.Χ
Διάλογοι με τη σκιά
Η σελίδα του Θέμη στο 'Ιντερνετ

Ο χρόνος και το μέτρο στις επιχειρήσεις, τη λογοτεχνία και το rock.

Ο Κωνσταντίνος Ιωαννίδης είναι ένα υψηλόβαθμο στέλεχος σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ένας τυπικός manager, δηλαδή, με πτυχία σε οικονομικές και διοικητικές επιστήμες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. To βιβλίο που έλαβα είναι το δεύτερό του, δεν γνώριζα ότι γράφει και το βρήκα όμορφο. Στο βιβλίο περιέχονται μικρές ιστορίες με κεντρικό άξονα την αξία της «στιγμής», ως μονάδας χρόνου, αλλά και ως σημείου αναφοράς της μνήμης. Οι μικρές ιστορίες του Ιωαννίδη, προέρχονται από την καθημερινότητα, τις οικογενειακές, τις ερωτικές, τις φιλικές, αλλά και τις επαγγελματικές σχέσεις και μαρτυρούν έναν άνθρωπο που παρά το σημερινό του επάγγελμα (ίσως λόγω αυτού…) ανακαλύπτει στο χρόνο μια άλλα διάσταση. Στο βιβλίο υπάρχει έντονη η αίσθηση της απώλειας, η οποία αμβλύνεται όμως ακριβώς από την μαγεία των στιγμών όταν αυτές ανακαλούνται στη μνήμη, ενώ για εντελώς προσωπικούς λόγους έμεινα περισσότερο στα κείμενα που αναφέρονται στην απώλεια του πατέρα. Και είναι αρκετά, σε ένα τόσο μικρό βιβλίο. Ο χρόνος λοιπόν στοιχειώνει το έργο ενός ακόμα δικού μας ανθρώπου. Στο διάλειμμα των επαγγελματικών υποχρεώσεων και υπό την πίεση φαντάζομαι του χρόνου, ασχολείται γράφοντας για το χρόνο.

Δεν είναι τυχαίο ότι υπήρξε ντράμερ, μετρονόμος δηλαδή στο πλαίσιο μιας ομάδας ανθρώπων που παράγουν μουσική, αφέτης, στυλοβάτης του ρυθμού και τροχονόμος της ταχύτητας.

Κριτικές
ΚΛΙΚ MEN PLAYBOY MADAME FIGARO ΣΙΝΕΜΑ MARKETING WEEK ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ PENTHOUSE CAR Κριτικές Αναγνωστών
Από την παρουσίαση του βιβλίου στον κινηματογράφο "'Αστρον"